A Redmi vezérigazgatója Lu Weibing felfedte a Xiaomi 2020-ra vonatkozó számos tervének egyikét. A márka azt tervezi, hogy jövőre Európában a termékek értékesítésére összpontosít, ezzel növelve piaci részesedését.
Xiaomi a negyedik helyen áll
Podľa nedávnej správy o prieskume trhu, ktorý robila spoločnosť Canalys v súčasnosti na európskom trhu dominuje značka Samsung s 35,7 % podielom na trhu. Huawei a Apple sa umiestnili na druhom a treťom mieste s podielom 22,2% a 18,6%. Naša obľúbená spoločnosť Xiaomi s podielom predaja 10,5 % obsadila štvrtú priečku.
Pokiaľ ide o vyjadrenie v číslach, Samsung predal v roku 2019 v Európe približne 18,7 milióna zariadení a spoločnosť Huawei zatiaľ asi 11,6 milióna. Značka Apple predala 9,8 milióna a Xiaomi približne 5,5 milióna kusov mobilných telefónov.
Generálny riaditeľ spoločnosti Redmi, Lu Weibing, na sociálnej sieti Weibo reagoval na tieto obchodné výsledky.
Podľa neho sa Xiaomi v roku 2020 zameria na európsky trh a pokúsi sa zvýšiť predaje a tým aj zvýšiť svoj trhový podiel. Lu Weibing zhrnul, že trhový podiel mobilných telefónov Xiaomi a Redmi v treťom kvartáli roku 2019 tohto roku prekročil 10%, čo je oproti rovnakému obdobiu z roku 2018 nárast o 73%.
Éves növekedés: A Samsung uralkodik
Végül a Redmi menedzsere hozzátette, hogy az alacsony árú minőségi termékek vonzóak az emberek számára, és ez igaz a magasabb jövedelmű európai országokban is. A Redmi márka és sok esetben a Xiaomi arról ismert, hogy a legjobb ár-teljesítmény arányú okostelefonokat hozza magával.
Čo sa týka medziročného nárastu, tak so 73% sa na prvom mieste umiestnila práve Xiaomi. Na druhom mieste je značka Samsung s 26 % nárastom. Spoločnosť Huawei nezaznamenala žiadny posun a u Apple nastal dokonca pokles o 4 %.
Lu Weibing síce neprezradil ako sa Xiaomi chystá „zaútočiť” na európskych zákazníkov, ale každopádne sa máme na čo tešiť. Ak chce totiž značka zabojovať o tunajšieho zákazníka jej ponuky by mali byť ešte výhodnejšie ako doteraz.
Ha további híreket szeretne a Xiaomiról, iratkozzon fel hírlevelünkre.